Wij horen het ook graag als u klachten of suggesties heeft. Schroom niet om ons te benaderen als u niet tevreden bent.

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten! Klik hier om ons een bericht met uw suggestie te sturen. Sweet Smoke Cleopatra verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten

Bij Sweet Smoke Cleopatra draait alles om tevreden klanten. Gezien de toegenomen drukte binnen ons bedrijf handelen wij klachten zoveel mogelijk op vrijdag af. Bij evt. nalevering heeft u dan de spullen in het weekend nog in huis! Houd uw mailbox daarvoor goed in de gaten. Check ook de map ongewenste post omdat ook daar wel eens mail van ons in terecht komt! Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag per mail: info@sweesmoke.nl . U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Let op: beschadigingen dient u direct, uiterlijk binnen 2 dagen, na ontvangst van de waterpijp bij ons te melden. Reclamaties na deze termijn worden helaas niet in behandeling genomen.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de directeur. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

Sweet Smoke Cleopatra

T.a.v. de directie

Nieuwe Binnenweg 409 B

3023 EM Rotterdam

Nederland