Wanneer u een bestelling kapot of incompleet heeft ontvangen
Wanneer een bestelling onverhoopt kapot of incompleet wordt bezorgd, kunt u contact met ons opnemen. Bij schade zullen we vragen een foto van het beschadigde product naar ons te sturen. Na beoordeling van de schade, zullen wij deze vergoeden of een vervangend product sturen.
Wanneer u niet tevreden bent met de ontvangen bestelling
Eenmaal gebruikte artikelen kunnen niet retour worden gezonden om hygiene redenen!
Wanneer u niet tevreden bent met een bestelling en u wilt deze retourneren, dan kunt u ons mailen. U ontvangt dan een retourlabel waarmee u de bestelling kunt retourneren.
Stuur altijd een brief met mee het pakketje met de reden van retour, uw bestelnummer en eventueel uw IBAN nummer mocht u het geld van ons retour willen hebben. U kunt altijd binnen 7 dagen retourneren. Neemt u wel altijd voordat u iets retour stuurt contact met ons op. Bij voorkeur in de mail: info@sweetsmoke.nl onder vermelding van uw bestelnummer. LET OP: U kunt reeds gebruikte artikelen niet retourneren uit hygiene redenen.