Uw bestelling binnen 48 uur in huis!
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten voor Nederland zijn EUR 6,95 bij verzending tot EUR 70,-. Daarboven is verzending gratis.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden elke ochtend om 08.00 verwerkt. Dit betekend dat u dan de bestellingen de volgende dag in huis heeft. Besteld u overdag dan betekend dit dat de bestelling dan de volgende dag verstuurd gaat worden, om 8 uur s’ochtends en dat u die dan de dag erna in huis heeft. Als voorbeeld:
besteld u maandagmiddag om 15.00 dan wordt uw bestelling dinsdag om 08.00 verwerkt en verzonden. U heeft uw bestelling dan woensdag in huis.
Wanneer krijg ik mijn tracking code:
Dit betekend ook dat u de tracking de volgende dag om 08.00 pas van ons ontvangt. Deze tracking is te volgen op het moment dat het pakketje bij PostNL in het sorteercentrum voor het eerst wordt gescand. Dit zal dan de avond op de dag van verzending zijn. Op de dag van afleveing kunt u zien hoe laat PostNL bij u het pakketje komt afleveren.
Bestellingen die gedaan zijn op vrijdag na 08:00, of in het weekend, worden maandagmorgen verwerkt en heeft u dinsdag in huis.
Op het moment dat u een bestelling gedaan heeft, ontvangt u een bestelbevestiging van ons. Als u de bestelling ook direct betaald heeft, dan ontvangt u ook nagenoeg gelijktijdig een factuur van ons in de mail. Met deze tracking code kunt u, op jouw.postnl.nl, zien wanneer uw pakket zal worden afgeleverd. Als u de eerste keer niet thuis bent ontvangt u van de bezorger een code waarmee u een ander tijdstip en afleverlocatie kunt kiezen.
Op de dag van aflevering, ontvangt u in de ochtend een tijdsvenster van aflevering.
De koerier doet twee afleverpogingen alvorens uw pakketje naar een afhaalpunt bij u in de buurt gaat. U ontvangt hiervan melding in uw brievenbus. Ook als de bezorger het bij de buren af geeft ontvangt u daarvan een berichtje in de brievenbus.
Voor Belgie geldt dat de koerier maximaal 3 afleverpogingen doet, voordat de bestelling naar ons geretourneerd wordt.
Houd er rekening mee dat er overdag bezorgd wordt. Bent u overdag niet thuis, overweeg dan om uw bestelling op uw werk te laten bezorgen of een PostNL afhaalpunt. Wij kunnen geen invloed uitoefenen op het bezorgtijdstip. U kunt een alternatief afleveradres opgeven via jouw.postnl.nl
Hoe pas ik een verkeerd opgegeven adres aan?
Met de trackingcode en uw postcode kunt u dat eenvoudig doen via jouw.postnl.nl.
Ik heb geen tracking code ontvangen?
Het kan zijn dat de betaling nog niet is verwerkt. U heeft dan ook nog geen factuur gekregen van ons en de bestelling is daarom ook nog niet verstuurd. Doe eerst de betaling en stuur eventueel een betaalbewijs (kopie van de boeking) naar ons in de mail.
Het kan ook zijn dat het door u gebruikte emailadres niet juist is geweest.
Stuur in alle gevallen een mail naar info@sweetsmoke.nl met je bestelnummer en wij sturen je zo snel mogelijk de tracking code.
Kan ik mijn pakket bij een PostNL afhaalpunt laten afleveren bij mij in de buurt?
Ja, dat is mogelijk. U kunt dit zelf aangeven in de kassa. Als dit niet direct wordt weergegeven na invullen van uw postcode en huisnummer dan kan het zijn dat u automatisch aanvullen van google aan heeft staan of dat u de cookkies moet verwijderen om deze optie te krijgen. Dit laatste kan voorkomen als u al vaker bij ons besteld hebt.
Ik heb een andere vraag.
Mail je vraag naar info@sweetsmoke.nl. Noem altijd je bestelnummer, de naam waarop je besteld hebt en het gebruikte emailadres.